7 december 2014

Verzameling facebookberichten 2e helft 2014

7 december
We gaan de laatste weken in, woensdag bezoeken we de school van Iris, ons nichtje, daar in Lennisheuvel gaan we dozen uitdelen die de kinderen dan gaan vullen voor kinderen in Gambia. Zaterdag gaan we uitzwaaien in Oirschot, het team friends for friends Oirschot vertrekt. Sanne met haar mannen rijden op eigen gelegenheid naar Gambia, onze Stichting staat centraal! Ik neem dan de tafels en stoelen mee die niet in de auto's passen. We sturen die naar Bassory, het schooltje wat we bouwden vorig jaar, en dit jaar door de goedkeuring van "Samen Verder" kan worden afgewerkt. Heel veel zin in.........

30 november
Inpakken en wegwezen schrijft het friends for friendsteam uit Oirschot.Vandaag over 2 weken vertrekken " de mannen en Sanne". We gaan ze uiteraard even een hele goede reis wensen, behouden aankomst en een warm ontvangst bij de Blue house. Hun avontuur zorgt dat onze onze Stichting verder kan met onze projecten, heel veel dank daarvoor! We gaan jullie volgen straks op Facebook.....

17 november
Foto: Met veel plezier en sjouwen hebben we vandaag meer dan 8 kuub naar Kitty gebracht! Nico was zeer inventief, hij bracht een heuse bouwlier gedemonteerd op een steekwagen mee! bedankt Hans Tess en Nico voor de hulp! Kitty , keesoet trots op je zijn!

6 november

Foto: Het gaat maar door....we hebben gisteren alweer een afspraak gemaakt voor een 2 e verzending! Komt René uit Duitsland met heel veel spullen, geeft nog een donatie van Luba, krijgen we een anonieme donatie, belt Samen verder op of we een nieuw project in willen dienen en staat er nu definitief vast dat er in Oirschot op 18 april 2015 een heus galadiner voor onze Stichting wordt georganiseerd! Hou de datum vrij, wordt vervolgd...deze tekening kreeg ik van Solomon, symboliseerd zijn sport, allemaal de groeten van hem , ook van de andere van ons familyteam!

21 oktober
Zie hier het resultaat van tante Tiny( 84) . Ze bracht het vandaag samen
met Hanneke. Meer dan 100 broekjes nog meer truitjes,teveel om
op te noemen! Alles
gewassen, gestreken en gesorteerd! Tante
Tony heeft alles al 5
keer in haar hand gehad vertelde
ze. wij zijn trots
blij dat
we
het kunnen
geven
aan de allerarmste gezinnen in Gambia, sterker nog het gaat levens redden...lees op onze site hoe het healthcenter hiermee omgaat! www.stichtingwwtoegankelijk. nl tante tiny je bent en blijft een kanjer! bedankt voor de stoofpeertjes!

Foto: Zie hier het resultaat van tante Tiny( 84) . Ze bracht het vandaag samen
met Hanneke. Meer dan 100 broekjes nog meer truitjes,teveel om
op te noemen! Alles
gewassen, gestreken en gesorteerd! Tante
Tony heeft alles al 5
keer in haar hand gehad vertelde
ze. wij zijn trots
blij dat
we
het kunnen
geven

9 oktober
Vandaag was weer een typische Gambiadag voor mij, 15 dozen gevuld met kinderkleding en volwassenenkleding, dank zij Janneke die haar kast uitgemest heeft en ook haar ouders stimuleerde! Noor een collega van de Boei is echt overal aan het ronselen, totaal onbekende bellen en brengen kinderkleding via Noor, Nico heeft van de familie van Monique ( de juf uit Strijp) zoveel gereedschap gekregen die we kunnen gebruiken, geweldig...last but not least Tante Tiny heeft weer op haar oude dag (84) op een braderie kinderkleding gevraagd en gekregen.....begrijp je niet alles, bezoek onze site www.stichtingwwtoegankelijk.nl en zie waar het voor bedoeld is...Dank je wel allemaal...

30 september
fffoirschot.nl een boeiende site, lees het maar eens. Vanavond kwam de hele club bij ons op bezoek, we waren weer even in Gambia, verhalen informeren en vooruit blikken, dank je wel team van fffoirschot!
21 september
Foto: Roos was het cadeau van de dag, samen met haar papa, onze goede vriend Fons, ruimde ze haar kast op....ze bracht heel veel kleren voor de kinderen in Gambia, zelfs een trui die ze zo vaak gedragen had, maar helaas te klein was geworden....Roosje heel erg bedankt....en Els die haar huis verbouwde had het een en ander over, verkocht het op marktplaats en doneerde het aan de Stichting, dank je wel
16 september
Foto: Misschien denk je... Alweer een foto van bananendozen! Ja maar daar gaan heel veel hulpgoederen in en zoals wij het op de verzendingslijst zetten" give awaystuff"! Spoordonkse Boys tenues, kinderkleding van Annie's kleinkinderen , Noor mijn collega,die een volle auto bracht! Hans die 100 voetballen en heel veel meer in onze opslag ( bij Bea) midden in de pad plaatst! Nico die via Kempenhage medicatie regelde. Gabrielle die nu in het land is, heel veel bracht! Corrie kwam met heel veel gevonden voorwerpen! Janneke ( met papa Berry), lakens van Det, nog veel meer. Dank hiervoor!!
21 augustus
Foto: Samen met Jos aan de slag,de dozen zijn alweer vol! Met dank aan RKVV Boxtel( Berry) en Heerbeek college (Corrie) en ons Bee doe garant stond voor hand en spandiensten .....

5 augustus
Vraagje? Heeft iemand een lege t.v. doos voor ons? bel maar, haal het graag op! waarvan akte!
Foto: Effe wat cijfers.....91 bananendozen staan klaar voor Gambia....5 naaimachines....voor 20 teams voetbalkleding, voor 60 lopers schoenen,en voor tientallen kinderen kleding..6 fietsen 2 rolstoelen en een volle bus naar Roemenië . Dank je wel allemaal voor de gulle giften!

3 augustus
Foto: Vanavond een leuk gesprek gehad met Mark......we gaan vanaf nu een gala diner voorbereiden ....in het Oirschotse, wanneer? In April ,houd het weekend van 18 en 19 april vrij.....Oirschot gaat proeven.....heel veel.... Onze Stichting staat centraal in Hof van Solms....te gekke locatie,ga er maar eens heen om voor te proeven! JOS IS ERBIJ, Tjeu ook!

29 juli
Foto: Onze vrienden in Gambia leven enorm mee, we kregen veel berichten, speciaal voor Tjeu!
24 juni
Vanavond waren we te gast bij Eindhoven Atletiek, vanaf nu staat onze doos in de kantine van de club. George die het iniatief nam en de voorzitter doneerde de eerste sportschoenen, later bleek de doos in een uur tijd al vol te zijn!!!We hebben hem direct leeg gemaakt||||Wat een cadeau weer op een dinsdagavond!!!

13 juni
uiteraard genieten we na van ONZE 5-1 overwinning maar we willen jullie niet onthouden dat we 2e pinksterdag een ontmoeting hadden met een enthousiaste groep, die van plan zijn naar gambia te rijden op eigen gelegenheid. Ze hebben onze Stichting gevraagd voor informatie en de plannen zijn om via onze doelen het een en ander te betekenen, wordt vervolgd!

28 mei
Dank aan Solomon, die stuurde deze foto's, van de tailershop in KUBUNEH, zijn project, zijn plan, tevens jongeren gaan het vak leren.....Wij als stichting ondersteunen dit door het verzenden van goederen, zie wensenlijst op onze site! Abbaraka Solomon!

26 mei
Dit zijn 2 kanten van de doos die we gevonden hebben, als alles goed komt staat deze morgen bij de atleletiekvereniging Eindhoven, we doen ons best om lopers in Gambia te helpen.....

14 mei
We komen hem graag halen!!! Bij deze beloven we dat we hem mooi oppimpen en het resultaat hier op de site plaatsen!!! Graag wachten we op suggesties, antwoorden....dank je wel!
Foto: Oproep voor deze lopers......De atletiekverening in Eindhoven geeft ons de mogelijkheid om een TON, GROOT en rond te plaatsen in hun kantine! Daar kan men dan sportschoenen in doen, shirts, die wij dan weer gaan brengen in Gambia! Wie heeft er zo'n TON, GROOT en rond. Of heeft een idee hoe we daar aan kunnen komen?
21 april
Ongelooflijk maar waar......er zijn al weer 30 dozen ingepakt, voor verzending, dank zij een verhuizing , maar ook door Janneke, ons nichtje!!!Die heeft haar eigen netwerk en dat werkt!!!Ze weet inmiddels ook waar het naar toe gaat, bezocht ons!!!!Met Peer (een neef) gisteren mooie afspraken gemaakt voor een nieuw project: fietsenwerkplaats....wordt vervolgd!!!

10 april

Schooltje in Kitty, we brachten de dozen uit Maarheeze, zie je de tafels van Leende Strijp, mooi project, ze hebben nieuwe wensen, we gaan ervoor!!

7 april
Het dak zit erop..........volgend jaar gaan we verder.........wat een harde werkers in Bassory!!!

27 maart
Deze lopers waren erg blij met de shirts en de schoenen van atletiekvereniging Eindhoven, dank zij George's snelle aktie!!!
Hopelijk kunnen we dit continueren....

18 maart
De nieuwe school in Bassory......wauw, volgende week gaan we terug, om deze fase af te ronden. Wat was het heet de tocht vandaag, meer dan 40 graden.....puffen!!!!